Skip to main content
k172

Dlaczego możemy postrzegać ServiceNow jako „lightspeed company”? Knowledge17 nadchodzi…

W 2017 roku żyjemy w świecie pełnym wyzwań, gdzie technologia odgrywa istotną rolę. Wszystko rozwija się szybko i oczekujemy, że nasze usługi nie będą odstawać. Kto inny może pomóc w dostarczaniu tych usług lepiej niż ServiceNow, firma zajmująca się innowacjami. Rozwojowość ServiceNow pozwala na poprawę jakości usług dostarczanych w przedsiębiorstwach klientów. W ciągu ostatnich lat ServiceNow zyskała renomę i znaczny udział w rynku. Ich holistycznym celem jest pomoc każdemu przedsiębiorstwu w implementacji rozwiązań w  środowisku korporacyjnym i biznesowym, które zrewolucjonizuje sposób pracy. Każdego roku jest miejsce, w którym możesz doświadczyć ServiceNow i poznać czekające na użytkowników nowinki. To coroczne wydarzenie nazywa się „Knowledge”.

Knowledge 2017 (K17) jest największym jak do tej pory wydarzeniem organizowanym przez ServiceNow. Odbędzie się w Orlando na Florydzie w dniach 7-11 maja 2017 r. Uważa się, że miejsce kwiatów – Orlando zostanie odwiedzone przez ponad 15000 osób, wszystkie zebrane razem w jednym celu. Po raz pierwszy Knowledge skupi się na sześciu specjalistycznych dziedzinach: ITSM, Customer Services, HR, bezpieczeństwie, aplikacjach biznesowych i CreativeCon. Od ITSM do Aplikacji Biznesowych, ServiceNow na K17 dostarcza nie tylko usługi, ale pełne i kompletne rozwiązania dotyczące sześciu domen. Ta zmiana zapewni uczestnikom większą elastyczność i szczegółowe informacje o okolicy, dzięki czemu wydarzenie będzie jeszcze bardziej wartościowe.

Zastanówmy się, dlaczego możemy postrzegać ServiceNow jako „lightspeed company” – innowacyjną firmę. Co nowego? Czego możemy oczekiwać?

itsm

1 – ITSM

Zacznijmy od tematu ITSM. Klienci dowiedzą się, jak dostarczyć pojedynczą, opartą na chmurze platformę ITSM dla rozwiązania Modern IT Service Management. 

 

 

 

Będzie około 90 sesji dyskusyjnych, na których będą poruszane tematy takie jak:

  • Sztuczna inteligencja
  • Zarządzanie aktywami i konfiguracją
  • Incydent, problem i zarządzanie zmianą
  • SIAM
  • Zarządzanie procesami … i wiele innych

Inną kategorią w obszarze ITSM będzie: „Eliminowanie przerw w działaniu usług”, gdzie odkryjesz jak wnieść zarządzanie usługami IT na wyższy poziom.

Tematy, które zostaną omówione w 47 sesjach:

  • ITOM podróż po mądrzejszym zarządzaniem ryzykiem
  • ITSM + ITOM w jednym narzędziu
  • Korzyści z business mapping – ITSM i poza nim
  • Tworzenie i utrzymywanie zdrowego CMDB

Wydajność i niezawodność naszych systemów jest czymś, co dotyczy nas wszystkich. Wydajność jest kluczowym czynnikiem i wskaźnikiem sukcesu dla każdej firmy i platformy. 

K17 ma 29 sesji poświęconych optymalizacji wydajności i określaniu priorytetów zasobów przy użyciu narzędzia Real-Time Performance Analytics.

Będą prowadzone dyskusje na tematy takie jak:

  • Quit driving with just a rear-view mirror
  • Killing PowerPoint with performance analytics
  • Zmniejszanie obciążenia pracą i poprawianie proaktywnego planowania
  • Udoskonalanie Shared Services

Closeup of a cute business woman with headset at workplace

2 – Customer Service

Koszt świadczenia usług szybuje w górę, gdy zadowolenie klienta jest niskie. Zarządzanie klientami i sprawami za pomocą CRM nie wystarczy.  Dzięki ServiceNow można bez zbędnego wysiłku dostarczać usługi zwiększające satysfakcję klienta, a jednocześnie skutecznie zmniejszające wielkość i koszty. Łączenie działów, przepływów pracy i systemów, rozwiązywanie podstawowych problemów i zautomatyzowanie obsługi w całym przedsiębiorstwie.

Tematy omawiane w tej sekcji dotyczą sposobu rozwiązywania problemów w świadczeniu usług dla klientów, m.in.:

  • Jak globalna firma zajmująca się oprogramowaniem biznesowym skonsolidowała 10 + CRM-ów i 50+ portali w jedną platformę
  • W jaki sposób wiodący dostawca usług finansowych zwiększył satysfakcję klientów o 20%
  • Automatyzacja obsługi klienta w globalnej firmie telekomunikacyjnej
  • Zapewnienie nowej generacji obsługi klienta

Ponadto omówione zostanie użycie Internetu Rzeczy (IoT) do zidentyfikowania i rozwiązywania problemów przed powiadomieniem klientów. Identyfikuj trendy, wysyłaj prewencyjne komunikaty do klientów i dostosuj umowy do wyników produktu lub usługi klienta.

bigstock-Human-Resources-And-Crm-47313025-13 – HR Service Delivery

Dzisiejsi pracownicy oczekują doświadczeń związanych z usługami HR na poziomie użytkowników końcowych. ServiceNow dzięki dostarczeniu szybkiego, spersonifikowanego i ciągle ulepszającego się narzędzia sprawia, że praca z nim jest łatwa i efektywna nie tylko dla pracowników z działu HR.

Dzięki temu produktywność i satysfakcja pracowników wzrośnie, jak również opinia o dziale HR.

Baza wiedzy w połączeniu ze zautomatyzowanym procesem postępowania w określonych sytuacjach, pozwalają każdemu agentowi serwisowemu na bardziej wydajną pracę, co przekłada się na możliwość wspierania większej liczby pracowników.

Niektóre z temtów dyskusji dotyczących usług HR w ServiceNow:

  • Dowiedz się więcej o wizji  dostarczania usług HR w ServiceNow  i spróbuj  nowych, atrakcyjnych produktów, które zmienią proces zatrudniania i wdrazania nowych pracowników.
  • Jak detalista odzyskał 1000 dni w roku dzięki automatycznemu wdrażaniu nowych pracowników?
  • Jak system ochrony zdrowia zmniejszył liczbę zadań HR o 66%, oszczędzając 1 mln USD?
  • Przyszłość zarządzania usługami HR
  •  Modernizacja procesu wdrażania pracowników
  • Poprawa zaangażowania pracowników, wydajności i efektywności biznesowej dzięki metrykom  i KPI zaimplementowanym dla działu HR.

security4 – Bezpieczeństwo

Przemysł inwestuje ogromne sumy, aby polegać na bezpiecznym systemie i chronić swoje dane. ServiceNow oferuje bardzo innowacyjne i inteligentne rozwiązanie oraz na K17 klienci odkryją jak zbudować program odpowiedzi na zagrożenia dla przedsiębiorstw za pomocą modułu Security Operations.

Usługa ServiceNow umożliwia pozyskiwanie informacji o incydentach z narzędzi zabezpieczających do zorganizowanego mechanizmu reakcji, który wykorzystuje inteligentne procedury pracy, automatyzację i głębokie powiązanie z IT, aby kategoryzować i rozwiązywać zagrożenia w oparciu o ich wpływ na biznes i priorytet. Korzystając z orkiestracji, będziesz w stanie budować szybkie zadania naprawcze i poprawić wydajność za pomocą metryk mierzących bezpieczeństwo  usług.

Niektórymi z tematów związanych z bezpieczeństwem będą:

  • Automatyzowanie zabezpieczeń, dzięki któremu nie zostaniesz zwolniony
  • Kościół LDS: Vulnerability management w jeden dzień
  • Udostępnianie informacji o zagrożeniach: jak uczestnictwo znacznie poprawi Twoje bezpieczeństwo
  • Co nowego w Security Operations w Jakarta
  • Przygotuj długopis do testowania Twojej instancji ServiceNow
  • Zrozumienie predefinowanych ról: jakie role potrzebują Twoi deweloperzy?

BusinessAppslications_clip_image0015 – Business Apps

Budowanie i rozwijanie aplikacji w tradycyjny sposób nie spełni wymagań dzisiejszych szybko rozwijających się firm. Właśnie dlatego wybranie usługi ServiceNow jest słuszne.

Usługa ServiceNow zapewnia jedną, mobilną i internetową platformę do tworzenia aplikacji, aby szybko budować aplikacje biznesowe, które wzmocnią cyfrową transformację. ServiceNow dostarcza nowoczesny interfejs użytkownika i pomaga w zwiększeniu wydajności, dzięki mobilności. Zbudowane komponenty mogą być wielokrotnie używane, co ułatwia pracę przy kolejnych aplikacjach.

 

Na K17 poruszane zostaną następujące tematy dotyczące budowania aplikacji:

  • Budowanie aplikacji w mniej niż 10 dni i dostarczanie ich 3 razy szybciej
  • Firma przygotowująca podatek otworzyła 900 sklepów w ciągu 3 tygodni, automatyzując 64 000 zadań
  • Największe operacje zautomatyzowanego browaru w USA i zmniejszenie liczby nieplanowanych przestojów o 71%
  • Odszyfrowywanie złożonych wielopoziomowych procesów
  • Studium przypadku aplikacji niestandardowych: program planowania ciągłości działania
  • Scentralizowane zarządzanie żądaniami usług biznesowych (request management)

 

ServiceNow_K17_CreatorConLanding_1280_Benefit2.jpg.imgw.720.7206 – CreativeCon

CreatorCon jest najważniejszym miejscem dla programistów na K17. Jest to idealne miejsce, aby poznać najnowsze i najlepsze usługi na platformie ServiceNow, z udziałem 80 sesji demonstracyjnych prowadzonych przez prototypy oraz praktycznych warsztatach dla programistów i architektów na wszystkich poziomach.

Na Knowledge17 developerzy mogą także podnieść swoje kompetencje dzięki możliwości zdania na miejscu darmowego egzaminu certyfikowanego przez ServiceNow !!

 

Oto co dzieje się w Centrum dla programistów:

  • Prezentacje platform i produktów
  • IoT Hackzone
  • Praktyczne HackLabs
  • Unconference Sessions
  • Developer Theatre Talks
  • Pokaz CreatorCon Challenge
  • Win Cool Prizes

 Ten artykuł jest przeglądem tego jak wygląda ServiceNow dziś i w jakim kierunku się rozwija. Zbliża się coraz więcej nowatorskich produktów i rozwiązań, które koncentrują się na zmianie sposobu pracy.

W następnym artykule będzie mowa o nowej wersji ServicNow – Jakarta.

Kontynuuj odwiedzanie naszego bloga , gdzie możesz spodziewać się wielu nowych ciekawych artykułów związanych z ServiceNow i ITSM.

Comments